دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 152
:: بازدید کلی : 63995

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:15 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به مفهوم رضایت مشتری و عوامل سازنده رضایت مشتری در سیستم بازاریابی تک تک و همچنین نمونه هایی واقعی از شرکتهایی که ایده بازاریابی تک تک در روابط بلند مدت با مشتری را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
رضایت مشتری چیست؟
بازاریابی تک به تک چیست؟
فرآیند اجرای برنامه بازاریابی تک به تک دارای چهار مرحله زیر است
مشتری خود را بشناسید
مشتریان خود را متمایز کنید
کانو، دانشمند ژاپنی انواع نیازهای مشتری را به شرح زیر توصیف می‌نماید
با مشتریان خود تعامل داشته باشید
شما می‌توانید با ارائه خدمات و مشاوره‌ها مشتریان خود را هدایت و راهنمایی کنید. چهار مدل مشاوره که پیشنهاد می‌شود به شرح ذیل است
مدل پزشک
بعضی از رفتارهای سازمان خود را با مشتری تطبیق دهید
سه نوع تکنولوژی برای هر مؤسسه نیاز است تا بتواند به صورت بلندمدت و مستمر رابطة از هم‌آموزی با مشتری را برقرار سازد
تمرکز بر روی مشتری
اگر در سازمان شکایتی از سوی مشتری‌ها به گوش نمی‌رسد نباید خوشحال شد زیرا مردم
نتیجه‌گیری
منابع

((برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: